Dag 3 i Spanien

Idag var vi i Barcelona! Det var jätte bra väder men man blev ganska trött i slutet av dagen, vi åkte kl.8:30 och kom hem 21:00 :/ Jag tar det lite kortfattat vad vi gjorde idag för annars kommer jag att skriva hela natten, nej men typ..! ;) 
Vi började med att titta på en känt grej,(vet inte vad det är) men det var såå mycket folk att vi gick därifrån. Vi fick 30min fritid och sen åkte vi till stranden och badade/solade, jag har blivit brun efter det btw ;) Jag trodde att vi skulle åka hem efter stranden men det gjorde vi inte utan vi åkte typ till ett berg och tittade runt, hehe vet inte så mycket..! Men efter det åkte vi i alla fall hem och åt middag kl.21:00, duschade efter det och nu ligger jag i min säng och bloggar, och jaa, jag är trött ;) 













Kommentarer
Postat av: Mamma

Va varmt och skönt det ser ut:-) Här i Sverige har det blivit höst. Kram Mamma

2013-09-25 @ 16:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0