Första dagen i Spanien :)

Idag var det första dagen i Spanien! Roligt! Jag gick upp kl.02:30 inatt och planet gick 6:50. När vi landade i Barcelona kom Spanjorenas föreldrar och hämtade oss. När vi var framme så stod alla Spanjorer och vinkade till oss, jätte kul! Sen åt vi lite lunch, pratade lite och bara liksom chillade,(eller vad man ska säga) ;) Jag bor ihop med en tjej som heter Viveka, så vi 2 åkte sen hem till en tjej som vi ska bo hos nu :) När vi kom hem till henne gick vi upp till rummet vi skulle sova i och började packa upp :) Vi var helt slut så vi la oss på sängen och bara pratade lite, jag ringe mina föreldrar också ;) Klockan 18:00 skulle vi titta runt lite där dom bodde och i slutet spelade vi lite fotboll! 
Nu ska jag och Viveca sova så att vi är pigga imorgon, god natt! :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0