Frågor och svar ;)

Har tråkigt så varför inte svara på frågor ;) 

1. Frida Elisabet Lindman 
2. Är singel 
3. Lite kanske
4. Ah, 3 snyckna.. Säger inte vilka 
5. Ja
6. Typ Victoria, Sanna, Olivia och Saga 
7. Om jag bara måste välja en, Saga 
8. Nej
9. Victoria 
10. Haha vet inte.. Kanske 60.. 
11. Tjej=Amanda Sarhus     Kille=William Folin
12. Olika, beror på vilket humör 
13. Hahha, är inne på den nu 
14. Vet inte.. 
15. Jag älskar att sitta i soffan med myskläder och äta popcorn 
16. Min födelsedag 
17. Gå till skolan om jag blir frisk 
18. Bålsta 
19. Utsidan spelar ingen roll, eller lite kanske.. Jag vet inte! 
20. JUSTIN BIEBER!! Min hösta dröm :* 

Kram på er :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0